Schowek0
Twój schowek jest pusty
Koszyk0
Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Przedłużenie gwarancji EasyProtect

Przedłużenie gwarancji EasyProtect


Skrócony regulamin EasyProtect® - Przedłużona gwarancja // www.easyprotect.pl
 

Umowa zostaje zawarta na podstawie deklaracji przystąpienia Klienta co do chęci zawarcia umowy w zakresie przedłużenia i
realizacji dodatkowej ochrony serwisowej sprzętu zakupionego przez Klienta w sklepie Partnerskim, innych dopuszczonych
przez Gwaranta jednostkach handlowych lub telefonicznie w terminie do 90 dni od daty zakupu sprzętu IT*Telco*Electro
dokonania zapłaty i wydania Certyfikatu.II. Klient otrzymuje od Gwaranta dokument, potwierdzający zawarcie umowy, zwany dalej Certyfikatem. Oprócz indywidualnego
numeru, Certyfikat zawiera również
następujące informacje:


A) numer dowodu zakupu,
B) grupa towarowa,
C) numer seryjny sprzętu,
D) należność Gwaranta,
E) nazwa Partnera,
F) data rozpoczęcia okresu dodatkowej ochrony serwisowej.
G) termin zapłaty w przypadków Certyfikatów z odroczonym termin płatności,

 

Umowę w zakresie przedłużenia i realizacji dodatkowej ochrony serwisowej sprzętu uważa się za zawartą w momencie
dokonania zapłaty i otrzymania przez Klienta dokumentu potwierdzającego zawarcie umowy, zwanego dalej
Certyfikatem. W przypadku sprzedaży w ramach zakupów na odległośd, umowa zostaje zawarta po dokonaniu zapłaty
przez Klienta pełnej kwoty odpowiadającej kwocie wskazanej na Certyfikacie Gwarancyjnym. (tzw: autoryzacja
Certyfikatu Gwarancyjnego EasyProtect®).

Wystawiony Certyfikat Gwarancyjne bez autoryzacji, może zostad opłacony przez Klienta maksymalnie w terminie do 14
(czternaście) dni od daty jego otrzymania. Po bezskutecznym upływie powołanego terminu, Certyfikat zostanie usunięty z
systemu a przedmiotowa transakcja nie będzie wiązała storn.

Jeżeli Klient dokonał zakupu sprzętu IT*Telco*Electro w drodze zakupu na odległość w sklepie internetowym bądź na
innej platformie Partnera wraz z dodatkową ochroną serwisową, poczytuje się wówczas, że Klient dobrowolnie wyraził
wolę, co do zawarcia umowy w zakresie przedłużenia i realizacji dodatkowej ochrony serwisowej sprzętu.
SQTR Sp. z o.o. Ul. Wspólna 50A-35, 00-514 Warszawa, KRS: 0000441721, Wydział XII Sądu Rejonowego w Warszawie.
Kapitał zakładowy 500 000,00 zł. NIP: 7010358988, REGON: 146392372
www.easyprotect.pl


W przypadku nabycia sprzętu IT*Telco*Electro w drodze zakupu na odległość wraz z przedłużoną ochroną serwisową i
skorzystania przez Klienta z ustawowego 14 dniowego prawa do rezygnacji z zawartej umowy bez podania przyczyny
zgodnie z treścią ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach Konsumenta, Klient zobowiązany jest otrzymany komplet
dokumentów, w tym w szczególności Certyfikat Gwarancyjny, zwrócić do Gwaranta bądź do sklepu, w którym Klient
dokonał zakupu sprzętu IT*Telco*Electro albo samej dodatkowej ochrony serwisowej.

Powyższe uprawnienia dotyczące nabywania sprzętu IT*Telco*Electro w drodze zakupów na odległość dotyczą tylko i
wyłącznie osób fizycznych dokonujących zakupu przedłużonej ochrony serwisowej w celach niezwiązanych bezpośrednio
z działalnością gospodarczą lub zawodową, tj: konsumentów w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.

 

Pełny regulamin do pobrania tutaj

Ogólne Warunki Ochrony Serwisowej do pobrania tutaj

 

 

Najczęściej zadawane pytania

Czy EasyProtect® to ubezpieczenie?
NIE, przedłużona Gwarancja EasyProtect® to nie ubezpieczenie, a ochrona serwisowa realizowana na warunkach tożsamych z podstawową gwarancją Twojego sprzętu.
 
Czy kupując sprzęt na firmę, mogę dodatkowo nabyć produkt przedłużonej Gwarancji EasyProtect®?
Oczywiście, że TAK, przedłużona Gwarancja EasyProtect® nie posiada w tym zakresie żadnych ograniczeń, a ponadto Gwarancja EasyProtect® objęta jest 23% stawką podatku VAT.
 
Czy na każdy rodzaj sprzętu istnieje możliwość przedłużenia Gwarancji EasyProtect®?
Przedłużoną Gwarancją EasyProtect® może zostać objęty każdy sprzęt komputerowy, sprzęt RTV-AGD jeśli posiada co najmniej jeden rok gwarancji podstawowej oraz został przez Państwa nabyty nie dalej niż 90 dni wstecz.
 
W jaki sposób można zgłosić awarię sprzętu?
Awarię sprzętu można zgłosić za pośrednictwem intuicyjnego formularza zgłoś awarię lub poprzez infolinię 
Infolinia dla połączeń z numerów komórkowych 881 009 019
Infolinia dla połączeń z numerów stacjonarnych 801 009 419 
 
W przypadku wystąpienia awarii, jak długo trwa realizacja/naprawa sprzętu?
Czas reakcji na zgłoszenie awarii sprzętu ze strony Biura Obsługi Klienta to jedynie 24 godziny (tylko dni pracujące) samą naprawę sprzętu natomiast staramy wykonać się do 14 dni roboczych (w zależnośc od dostepności komponentów). Czas ten może zostac wydłużony z przyczyn niezależnych do Gwaranta. 
 
Czy gwarancja EasyProtect® działa na zasadzie door to door?
W przypadku sprzętów pozwalających na swobodną ich wysyłkę, zgłaszany sprzęt zostaje odebrany w ustalonym terminie przez kuriera, natomiast w przypadku sprzętów wielkogabarytowych naprawy wykonywane są w trybie on site (u klienta).

Przejdź do strony głównej
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu